سفارش تبلیغ
صبا ویژن

atamusic

دانلود آهنگ پوران یارم شو

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی یارم شو از پوران با دو کیفیت متفاوت 128 و 320 ، لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت موزیک یاب

سبک آهنگ: عاشقانه و احساسی

دانلود آهنگ یارم شو پوران در ادامه …

Pouran Yaram Sho دانلود آهنگ پوران یارم شو

متن آهنگ یارم شو پوران

گفتی که دگر ندهم دل خود به کسی… رام تو شدم نروم به سوی هوسی
شدم از تو جدا که برم… به وفا گرده تو شدی به سوی دگری، دگری
من که بسته دام توام کی زنم ز حریم تو پر
من کبوتر بام تو ام که روم سوی بام دگر!!
رنجیدم تا دیدم بد عهدی از تو
من عهدم نشکستم سوگندم به تو
بس کن دیگر از من بگذر
دارم تنها سوی تو دهم
روم دیگر که با یادت کنم عمری سپری

مکن ترکم ندارم من دل به عشق دگری
بس کن دیگر از من بگذر
دارم تنها سوی تو دهم
بیا بیا یارم شو یارم شو
بیا مه شب های تارم شو
بیا مه شب های تارم شو
بیا بیا یارم شو یارم شو
|____ ????????????????????????????_____|

بیا مه شب های تارم شو پوران